BMC sedlovka 27,2 (karbon)

Kód: 212165
4 712 Kč –19 %
BMC sedlovka 27,2 (karbon)
4 712 Kč –19 % 3 799 Kč 3 140 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
13.6.2023
BMC TCC sedlovka (karbon) 27,2 mm.

Detailní informace

Detailní popis produktu

TCC – Tuned Compliance Concept

Snížení únavy

Zůstaňte svěží, zůstaňte silný a zůstaňte ostrý bez únavy, díky pokrokovému designu.

Vyladěná pružnost

Tuhé, kde je potřeba a pružné, kde ne.

Hladký jízdní projev

Kolo jezdící hladce je kolo jezdící rychleji a efektivněji.

Vertikální pružnost

Tenké a nízko napojené podsedlové vzpěry, patky s předsazením (offsetem), karbonové špičky vidlice a specificky navržená sedlovka umožňují rámu pružit vertikálně, takže síly přenesené ze silnice, otřesy a různé vibrace nejsou přenášené na jezdce. Navíc, trakce zadního kola je udržená po celý čas, bez ohledu na povrch silnice, což umožňuje konstantně účinní přenos síly do pohonu.

Tuhost

Rozšířená spodní trubka, hlavová trubka, zadní vidlice a korunka vidlice v kombinaci s vysokomodulovými vlákny zvyšují boční tuhost pro dokonalý přenos síly a torzní tuhost pro precizní řízení.

Dokonalá vyváženost mezi tuhostí a vertikální pružností

Vertikální pružnost poukazuje na úroveň ohýbání rámu kola. V kombinaci s tuhostí se tam ztrácí až 15% energie jezdce. Náš Koncept vyladěné pružnosti (TCC) se soustřeďuje na minimalizaci tohoto dopadu, pomocí zvyšování know-how a zkušeností, získaných léty navrhování jízdních kol, aby umožnil rovnováhu mezi komfortem a výkonem pro jízdu, která je jednak odpouštějící, ale i rychlá.

Aktivní tlumení není typická součást rámů silničních kol. Ale to neznamená, že tam není žádné tlumení. Zjednodušeně řečeno, všechny rámy a vidlice pruží, společně s dráty kol, kolami, sedlovkami a sedly, řídítky a představci. Zavedli jsme tenké, nízko napojené podsedlové vzpěry, předsazené patky, karbonové špičky vidlice a přetvořili naši sedlovku, abychom umožnili rámu pružit vertikálně a dosáhli maximální tzv. úhlovou pružnost. Díky tomu negativní rušivé efekty, jako otřesy a vibrace, nejsou přenášené přímo do Vašeho těla. Vaše zadní kolo zůstává v kontaktu se zemí, jízda se stává rychlá bez námahy a bez ohledu na to, kolik Paris Roubaix a Flanderských dlážděných úseků musíte pokořit.

Když jsme dosáhli, že Vaše jízda je komfortní, co se děje s rámem, jak dupete do pedálů? Rozšířené spodní trubky, hlavové trubky, zadní vidlice a korunky vidlice v kombinaci s vysokomodulovými karbonovými vlákny zvyšují boční tuhost rámu. Vyšší boční tuhost zlepšuje účinnost přenosu síly jezdce na kolo. Navíc ještě zlepšuje torzní tuhost, což dělá řízení více intuitivní, jednoduší a preciznější.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: